marți, 21 august 2012

De toate



De toate


Psalmii

Capitolul 32

Un psalm al lui David – O cântare
1 Ferice de cel cu faradelegea iertata
si de cel cu pacatul acoperit!
2 Ferice de omul caruia nu-i tine
în seama Domnul nelegiuirea
si în duhul caruia nu este viclenie!
3 Câta vreme am tacut,
mi se topeau oasele de gemetele mele necurmate.
4 Caci zi si noapte mâna Ta apasa asupra mea;
mi se usca vlaga
cum se usuca pamântul de seceta verii. (Oprire)
5 Atunci Ti-am marturisit pacatul meu
si nu mi-am ascuns faradelegea.
Am zis: „Îmi voi marturisi Domnului faradelegile!”
Si Tu ai iertat vina pacatului meu. (Oprire)
6 De aceea orice om evlavios
sa se roage Tie la vreme potrivita!
Si, chiar de s-ar varsa ape mari,
pe el nu-l vor atinge deloc.
7 Tu esti ocrotirea mea, Tu ma scoti din necaz,
Tu ma înconjori cu cântari de izbavire. (Oprire)
8 „Eu – zice Domnul – te voi învata
si-ti voi arata calea pe care trebuie s-o urmezi,
te voi sfatui si voi avea privirea îndreptata asupra ta.”
9 Nu fiti ca un cal sau ca un catâr fara pricepere,
pe care-i strunesti cu un frâu si o zabala cu care-i legi,
ca sa nu se apropie de tine.
10 De multe dureri are parte cel rau,
dar cel ce se încrede în Domnul
este înconjurat cu îndurarea Lui.
11 Neprihanitilor, bucurati-va în Domnul
si înveseliti-va!
Scoateti strigate de bucurie,
toti cei cu inima fara prihana!
















                           


Te laudam Doamne Sfinte


Te laudam Doamne Sfinte caci meriti cinstea toata
Te laudam când sântem singuri sau ne strângem laolalta
Tu esti rasplatirea noastra când vin necazuri si nevoi
Si ne dai cu placere rasplata când ne unim si santem doi.


Locuinta noastra ce ne-ai dat-o este binecuvântata
Si- n ea avem altarele rugaciunii si ne rugam la Tine Tata
În întelepciunea blânda cerem pe Fiul Tau sa îl vedem
Si cu întelepciunea sfânta în harul Sau sa ramânem.


Doamne ne da ascultare ,cuvântul Tau sa-l împlinim
Si-n ascultare de credinta cu dragoste Tie sa-ti slujim
Binecuvântarea Ta ,Doamne o lasa peste noi în orce loc
Când o vad unii cum ne tine , zic ca noi avem noroc.


Ne rugam mereu pentru rodire sa rodim în Duhul Sfânt
Ca orce lucru vom cere sa-l primim dupa cuvânt
Ne rugam pentru iertare ,fiecare precum stim
Caci în strecurarea vietii nu putem sa nu gresim.


Ne rugam pentru dreptate s-avem parte mereu de ea
Ca dreptatea si adevarul sa ne fie piatra de temelie
Judecata sa ne fie fara partinire cum e aurul curat
Caci prin jertfa de pe cruce orce suflet e salvat.


Avem dragoste si fericire-n Domnul ,fericirea adevarata
Caci cinstim parintii nostri , si zic mama si zic tata.
Credinciosi pentru Isus sa luptam lupta cea buna
Si la capat vom primi , bucuria ca cununa
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu